GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Igen, van lehetőség a regisztráció nélküli rendelésre. A termék kosárba helyezését követően csak a rendeléshez szükséges információkat kell megadni, amihez nem szükséges a regisztráció. 

Lehetőség van a telefonos és e-mailes rendelés leadásra is.

A Placc-ker konyhai termékeket, cukrászkellékeket, sütőformákat, díszítő eszközöket, stb forgalmaz. Webshopunkban rengeteg termék érhető el, így mindenki talál magának és ízlésének megfelelőt.

Igen, a Placc-ker csak és kizárólag új termékek forgalmazásával foglalkozik. Újracsomagolt, kedvezményesebb árú termékekhez sajnos nem lehet hozzájutni.

Igen, van lehetőség a személyes átvételre. Ezesetben csak a készpénzes fizetési módot tudjuk biztosítani. Az alábbi településeken vehető igénybe a személyes átvétel:

  • 4231 Bököny, Ady Endre utca 4.
  • 4511 Nyírbogdány, Ady Endre utca 5.
  • Debrecen

Egyeztetés után lehetőség van máshol is a személyes átvételre.

Ügyfélszolgálatunkon készséggel segítenek Önnek, ha úgy érzi, elakadt a vásárlásban vagy csak segítségre van szüksége a tökéletes termék kiválasztásához.

Hívja az alábbi telefonszámot +36 70/627-5350 hétköznaponként, hétvégén vagy írjon a info@placcker.hu-ra egy e-mailt, ott sokkal hamarabb válaszolunk!

Webshopunkban nincsen minimális rendelési érték. Ha a vásárló hajlandó kifizetni a szállítási költségeket, akkor természetesen akármilyen értékben rendelhet. Amennyiben eléri a kosár tartalma a 20.000 ft-ot, a szállítás ingyenes. 5.000 Ft alatt 1.790 Ft a postaköltség, 5.000-19.999 Ft között pedig 1.490 Ft.

Rendszerünk automatikusan véglegesíti a leadott rendeléseket, viszont van lehetőség a rendelések összevonására.

Általában nagyon nehéz megmondani, ugyanis az utánpótlás mennyisége és gyorsasága nagyban függ attól, hogy mennyire népszerű az adott termék. Minél nagyobb a kereslet a termék iránt, annál hamarabb érkezik a szállítmány. Ügyfélszolgálatunkon kérhet bővebb tájékoztatást.

Elsősorban kiemelten kérjük, hogy a rendelése átvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomag érkezett, akkor jelezze átvételkor a futárnál! Ezt követően ellenőrizze a termék adatlapját, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került-e a termékoldalon.

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresse meg Ügyfélszolgálatunkat a +36 70/336-1837-es telefonszámon hétköznaponként vagy az info@placcker.hu e-mail címen, ott sokkal hamarabb válaszolunk! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldje el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányos termék cikkszámát is e-mailben, hibás termék címszóval!

Rendkívüli odafigyeléssel készítjük össze és csomagoljuk a rendeléseket, azonban bármikor előfordulhat egy-egy sérülés, törés a szállítás során, de szerencsére ez nagyon ritka.

Amennyiben azt tapasztalja, hogy terméke összetört, sérült, hibás, kérjük, kövesse az alábbi protokollt:

  1. Készítsen fotókat a termékről, lehetőleg minél többet a sérült részről.
  2. Készítsen fotókat a csomagolóanyagokról, amiben a termék érkezett. Ebbe beletartozik a karton doboz, a buborékfólia, töltőanyag, minden, ami a termék védésére szolgált.
  3. Írjon nekünk e-mailt az info@placcker.hu-ra sérült termék tárggyal. Kérjük mellékelni az elkészített fotókat és a rendelésszámot, utóbbit a könnyebb azonosítás érdekében. Szükséges még megadni egy telefonos elérhetőséget is.
  4. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a további teendőkről.

Elsősorban kiemelten kérjük, hogy a rendelése átvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát, és ha nem a teljes csomagja érkezett, akkor jelezze átvételkor a futárnál! Ezt követően ellenőrizze a termék adatlapját, hogy a keresett tartozék feltüntetésre került-e a termékoldalon.

Ha igen, kérjük, hogy mielőbb keresse meg Ügyfélszolgálatunkat a +36 70/336-1837-es telefonszámon hétköznaponként vagy az info@placcker.hu e-mail címen, ott gyorsabban válaszolunk! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldje el a termék cikkszámát is!

Webshopunkban egyelőre nincs lehetőség részletfizetésre. A fizetési módok a következők: személyes átvétel, utánvét, bankkártya és banki átutalás. Ezekről bővebben a Szállítás és fizetési módok menüpontban olvashat.

Kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül el lehet állni a vásárlástól. Webshopunk több napot nem tud biztosítani az elállásra.

Elállási szándékát írásban tudja nekünk jelezni e-mailben vagy postai úton, kizárólag a Placc-ker Elállási nyilatkozat kitöltésével és aláírásával. Erről bővebben ITT olvashat.

Logisztikai partnerünk értesítést küld Önnek arról, hogy mikor kézbesíti megrendelését. Önnek természetesen lehetősége van egyeztetni ettől eltérő időpontot, a szállítást megelőző 24 óráig. Bármilyen probléma esetén, Ügyfélszolgálatunkat is keresheti a 06 70/627-5350-es telefonszámon hétköznaponként vagy az info@placcker.hu e-mail címen is..

Nem, kiszállítást csak munkanapokon végeznek a szállítóink. Ezalól a hivatalos szombati napok kivételek.

A fejlécben, illetve a weboldal egyes részein felhasznált képek az unsplash.com-ról származnak. A licence-ről bővebben ITT olvashat.

A termékképek a webshop tulajdonát képzik vagy engedélyt kaptak a felhasználásra, így azokat kölcsön venni, ellopni, felhasználni engedély nélkül tilos és jogi következményeket von maga után!

Shopping Cart