Amennyiben le szeretné tölteni Webshopunk ÁSZF-ét, kérjük, kattintson ide:
Tartalom
- A Webáruház üzemeltetőjének adatai
- Megvásárolható termékek köre
- Rendelési információk
- Árak
- A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő
- Fizetési és szállítási feltételek
- Kellék- és termékszavatosság
- Jótállás
- Elállás joga
- Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése
- Adatkezelés
- Egyéb rendelkezések
Jelen ÁSZF a placcker.hu domain néven, az üzemeltető által (lásd lentebb) nyújtott Webáruház szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Eladó), valamint a Webáruház vásárlója (a továbbiakban: Ön/Vásárló), (a továbbiakban együtt: Felek) jogait és kötelezettségeit, illetve a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos – jogszabályi előírásoknak megfelelő – tudnivalókat szabályozza.
- Vásárló jelen szerződésben: A Webáruházban meghirdetett termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 6.) Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg.
Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, mely nem kerül iktatásra. A megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az erre irányuló jogi kötelezettség teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrizzük. A vásárlásról kibocsátott számla adatait a számviteli jogszabályokban előírt ideig őrizzük.
Fenntartjuk a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes ÁSZF az irányadó.
AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, továbbá megtalálható üzlethelyiségeinkben.
Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2021. július 07.
- Webáruház üzemeltetőjének adatai
Vállalkozó neve: Bódi Krisztián
Székhely: 4231 Bököny, Ady Endre utca 4.
E-mail: info@placcker.hu
Telefonszám: +36 70/336–1837
Nyilvántartási szám: 56153912
Jegyzi: Nyíregyháza Megyei Jogú Város (4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.) Telefonszám: 42 524 564
Bankszámlaszám: 50435122-10001882
Webáruház elérhetősége: https://placcker.hu
Tárhely szolgáltató adatai:
Tárhely szolgáltató: Sybell Informatika Kft.
Cím: 1158 Budapest, Késmárk utca 7/b 2. emelet 206.
Ügyfélszolgálat: info@sybell.hu
A Szolgáltató végzi a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.
Futárszolgálat adatai
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
E-mail: info@gls-hungary.com
- Megvásárolható termékek köre
A Webáruházban gyermekruházati, játék, papírírószer, irodaszer, sportáru, könyv, egyéb termékek találhatók.
Ön termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékekre kattintva megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egységárát, egyéb lényeges tulajdonságait. Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
- Rendelési információk
Webshopunkban történő rendeléshez a vásárlónak nem kell előzetesen regisztrálnia.
A kívánt terméket, az Ön által kiválasztott mennyiségben helyezze a kosárba, és eldöntheti, hogy tovább folytatja a böngészést, vagy befejezi a megrendelést.
A kosárba helyezett termékek a Webáruházban online vásárolhatók meg, az Önnek legkényelmesebb fizetési mód kiválasztását követően megadhatja, hogy a terméket személyesen telephelyen veszi át, vagy házhozszállítással, vagy csomagpontra vagy csomagautomatánál kívánja átvenni. Amennyiben személyesen nem tudja átvenni a megrendelését, meghatalmazottja átveheti Ön helyett.
A rendelés menete
Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosár”, mely lehetővé teszi a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.
1. A „Kosárba teszem ikonnal” ellátott gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Van lehetőség megjegyzés írására is. Amennyiben olyan információja van, amely segít a futárnak a kiszállításban, kérjük itt megemlíteni. Pl: a kapucsengőn nem az Ön neve szerepel, kit keressen a futár. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, akkor a megadott termékre kattintva újabb választhat ki. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor ki kell választania a fizetési és a szállítási módot, megadnia a megrendelés teljesítéséhez és a számlázáshoz szükséges adatait, majd a „MEGRENDELÉS” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután elküldte megrendelését, a képernyőn megjelenik egy szöveges visszaigazolás.
SIKERES MEGRENDELÉS! felirattal, mely alatt megtalálható a rendelési azonosító. Ezt követően megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelés elküldésének sikeres megtörténtét, és a megrendelése részleteit. Amennyiben a képernyőn nem jelenik meg a SIKERES MEGRENDELÉS! és ezt követően nem kap a megrendeléskor megadott e-mail címére a megrendelés rögzítését visszaigazoló levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.
Az Ön által megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további adategyeztetést kérhetünk annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte. Adatkezelésünkről az alábbi linken olvashat: Adatkezelési tájékoztató.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére a megrendeléstől számított 48 órán belül küldünk Önnek egy Megrendelés visszaigazolást. Az Ön által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával Ön és Vállalkozásunk között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával Önt fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.
Az adatbeviteli hibák javítása megrendelés során
Önnek a megrendelés során lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatók a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Felelősség a megadott adatok valóságáért
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatokat pontosan adja meg, hiszen az Ön által megadott adatok alapján készül a számla, illetve a megadott címre végezzük a szállítást. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Ön által hibásan, pontatlanul teljesített adatbevitelből eredő minden kárát és költségét jogosultak vagyunk Önre hárítani. A pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségünket kizárjuk.
- Árak
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett, bruttó ár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, az külön szerepel a megrendelőn (kivétel, amennyiben a meghirdetett kampány keretében a termék kiszállítása ingyenesen, a Webáruház költségviselése mellett történik). A Webáruházban a termékek mellett feltüntetett ár magyar forintban értendő.
A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Webáruház fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, akkor a Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
- A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/péntek történik 8.oo – 18.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított legfeljebb 4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy ennek tényét a megrendelés beérkezését követő munkanapon elektronikusan vagy telefonon visszajelezzük, Önt pedig tájékoztatjuk a várható szállítási időről.
- Fizetési és szállítási feltételek
Fizetési módok
- Csomag átvételekor a futárnak, csomag- vagy postán maradó vagy postaponton vagy csomagautomatánál (utánvét).
- Előre átutalással az alábbi bankszámlaszámra: 50435122-10001882 Előre átutalás esetén a Webáruház a csomagot csak akkor adja át kiszállításra a kézbesítőnek, amennyiben az általa visszaigazolt pontos összeg beérkezett a bankszámlára.
- Személyes átvétel esetén telephelyünkön, raktárunkban: 4231 Bököny, Ady Endre u. 4.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítási információk
- A Webáruházban lévő termékek személyesen is átvehetők. Személyes átvétel esetén az átvétel helye: 4231 Bököny, Ady Endre utca 4.
- A Webáruházban lévő termékek házhozszállítással is kérhetők, melyet a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végez. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A Webáruházban megrendelt termékeket a Webáruház a Vásárlónak e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. Meghatározott időpontra (órára, napszakra) történő kiszállítást a Webáruháznak nem áll módjában vállalni. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a a Webáruház a Vásárlóra terheli.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a vállalkozás adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A szállítási díj 5.000 Ft alatti megrendelés esetén 1.790 Ft, 5.000 felett 1.490 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes.
- Kellék- és termékszavatosság
Ön hibás teljesítés esetén az Eladóval szemben kellék- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Kellékszavatossági igénye keretében kérheti a termék kicserélését, vagy elállhat a vásárlástól, ez esetben visszafizetjük az Ön által teljesített befizetést.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok érvényesítésére már nincs lehetőség.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban Ön köteles bizonyítani, a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
- Jótállás
Az Eladó a forgalmazott termékek körére tekintette jótállásra nem köteles. Amennyiben jótállást vállalunk egy termékre, azt a termékinformációknál megemlítjük.
- Elállási jog
A fogyasztó az elállás jogát gyakorolhatja a nyilatkozat alapján, amely itt található. Amennyiben a fogyasztó nem a Placc-ker nyilatkozatát használja, elállását nem vesszük figyelembe. Cégként nem illeti meg az elállási jog.
A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Ön a szerződés megkötésének napjától a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tehát nem élhet az elállás jogával a fenti termékek esetében, amennyiben a fent hivatkozott terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.
Amennyiben él elállási jogával, úgy ezt egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni Velünk (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben), vagy szóban, üzlethelyiségünkben. Az elállási nyilatkozat beérkezését annak kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a részünkre visszaküldeni. A visszaküldés költsége Önt terheli.
Elállási jogával személyesen is élhet, az üzletünkben, azonban a kinyomtatott, kitöltött és aláírt nyilatkozatot magával kell hoznia.
Amennyiben elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Vállalkozás az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni a nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra, beleértve a szállítás díját is. A Vállalkozásnak nem áll módjában a készpénzes visszatérítés. Ez alól kivétel, ha Ön olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg Ön hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegyük.
Nincs elállási joga a fogyasztónak, amennyiben:
- Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése
Vállalkozásunkkal szemben Ön panasszal élhet a székhelyünkre címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve üzlethelyiségünkben.
A panasz felvételéhez szükséges:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küldünk meg a vásárló részére. A részünkre írásban beérkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgáljuk és arra érdemi választ adunk. Panaszának esetleges elutasítását indoklással látjuk el.
A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrizzük meg.
Vállalkozásunk törekszik arra, hogy a jogvitáit elsősorban békés úton rendezze.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület, 4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
- Adatkezelés
Kérjük, olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.
- Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv (2013. évi V. törvény), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Vállalkozás kizárja a felelősséget a Webáruház szoftver működéséért, vírustámadásért, illetve azért, hogy a fogyasztó hogyan, miért, miként, milyen célra használja az általa megvásárolt termékeket, illetve jogszerű volt-e a használatuk. A vásárlói kommenteket moderálással korlátozza a Vállalkozó.